Beyonce Knowles – Stop Sign tłumaczenie

“Znak stopu”

Uwielbiam czuć wyższość

i ty czujesz się świetnie czując niższość

Chciałabym moich jaskrawych kolorów

i ciebie malującego stracone kolory

Chciałabym oglądać świat

i ciebie nadającego na tych samych falach

ale stałam z tyłu

kedy gdy ty zdecydowałeś się odejść

(Refren)

Ponieważ jesteś jak ciężar

ale nie ciążysz moim ramionom

ponieważ nawet wiąż będąc ranioną

to wciąż czuję jak podnoszę się w czasie

kiedyś myślałam, że chcieliśmy wzrastać i wzrastać

razem, w tym samym czasie

domyśl się, dostałam się do ciebie ten stary znak stopu

przez ten stary znak stopu

Lubisz spać cały dzień i ja lubię moje własne minuty

Chciałabym wypadu do kina, ty oglądasz tv całą noc

Chciałabym wyjść potańczyć i ty wychodzisz zwieszając głowę

I byłam tutjaj obok ciebie, tracisz mnie

i robisz to samo

(Refren)

Ponieważ jesteś jak ciężar

ale nie ciążysz moim ramionom

ponieważ nawet wiąż będąc ranioną

to wciąż czuję jak podnoszę się w czasie

kiedyś myślałam, że chcieliśmy wzrastać i wzrastać

razem, w tym samym czasie

domyśl się, dostałam się do ciebie ten stary znak stopu

przez ten stary znak stopu

Kochanie rozglądałam się dookoła, ale odszedłeś

Kochanie, gdzie cię straciłam?

nawet dopuściłam myśl, że chcesz (?)

ale wybrałeś swoją drogę, skarbie

ponieważ ja podróżowałam, podróżowałam, podróżowałam

tylko żeby znaleźć ciebie

to moja samotna podróż

i stałam tuż za tobą

kiedy zdecydowałeś się odejść

(Refren)

Ponieważ jesteś jak ciężar

ale nie ciążysz moim ramionom

ponieważ nawet wiąż będąc ranioną

czuję jak podnoszę się w czasie

kiedyś myślałam, że chcieliśmy wzrastać i wzrastać

razem, w tym samym czasie

domyśl się, dostałam się do ciebie ten stary znak stopu

przez ten stary znak stopu

myślę, że to nie jest idealne tłumaczenie bo czasem się wahałam

będę jeszcze sama siebie poprawiać

ale jak ktoś wyłapie błędy to będę wdzięczna za zasugerowanie poprawek🙂

Leave a Reply

