La Belle Dame Sans Regrets tłumaczenie piosenki

La Belle Dame Sans Regrets – Piękna, co nie żałuje

Zatańczmy- mówisz

A ja podążam za tobą

Robię niewłaściwe kroki

Dekoncentrujesz moje stopy

Boję się śmiechu głupców

Na próżno szukam słów

Które objaśni mi twe życie

Kłamiesz, moja siostro

Łamiesz mi serce

Ja myślę , ty wiesz

Błędy-nigdy!

Ja słucham,ty mówisz

Nie do końca rozumiem

Piękna co nie żałuje

Ja płaczę ,ty się śmiejesz

Ja śpiewam a ty krzyczysz

Siejesz ziarno

Złego dębu

Moje zboże ulatuje

A ty masz mnie dość

Nieustannie czekam

Me krzyki są nieme

Kłamiesz, moja siostro

Łamiesz mi serce

Ja myślę , ty wiesz

Błędy-nigdy!

Ja słucham,ty mówisz

Nie do końca rozumiem

Piękna co nie żałuje

Leave a Reply

