City of Blinding Lights tłumaczenie tekstu

Miasto oślepiających świateł

Im więcej widzisz, tym mniej rozumiesz.

Mniej odkrywasz, gdy zwiedzasz.

Kiedyś wiedziałem więcej niż teraz.

Neonowe serce, metne oczy

Miasto palące się świetlikami,

A oni reklamują w niebie.

Dla ludzi takich jak my.

I brakuje mi Ciebie, gdy nie ma Cię wokół

Jestem gotowy by odbić się od ziemi…

Ooh ooh ooh

Ooh ooh ooh

Ooh, wyglądasz tak pięknie

Tej nocy

Nie otwieraj oczu zanim się zaczniesz śmiać

Brzydki wygląd na fotografiach

Błyszcząca żarówka w purpurowej tęczówce

Aparat tego nie zobaczy.

Widziałem Cię jak spacerujesz pewna siebie

Widziałem Cię w ubraniach Twojej roboty.

CZy potrafisz dostrzec piękno wewnątrz mnie?

Co się stało z pięknem wewnątrz mnie?

I brakuje mi Ciebie, gdy nie ma Cię wokół

Jestem gotowy by odbić się od ziemi…

Ooh ooh ooh

Ooh ooh ooh

Ooh, wyglądasz tak pięknie tej nocy

W mieście oślepiających świateł.

Czas… czas

Nie opuści mnie gdy jestem

Lecz czas nie zniszczy chłopca w dorosłym mężczyźnie

Ooh, wyglądasz tak pięknie tej nocy

Ooh, wyglądasz tak pięknie tej nocy

Ooh, wyglądasz tak pięknie tej nocy

W mieście oślepiających świateł.

Im więcej wiesz, tym mniej czujesz

Trochę modłów dla złodzieji

Błogosławieństwo jest nie tylko dla tych,

Którzy klęczą…

Na szczęście

Leave a Reply

