Dżem – Jesteś nie dla mnie

Przykuła mnie błyskiem łez w ciemnych oczach.

Była jak sen ubrana w dym z papierosa.

Rzekła mi -Hej! Ej, mam ochotę na miłość.

Ja na to -nie nie, już to kiedyś ledwo przeżyłem

Ty jesteś nie dla mnie, jesteś nie ta

nie patrz tak na mnie

tu i teraz wole zostać sam

-No gdzie mam iść. Rzuciła mi gdy zamykali bar.

-Jest tyle dróg kiedy się ma 18 lat.

Ty jesteś nie dla mnie jesteś nie ta,

nie patrz tak na mnie

tu i teraz wole zostać

Dookoła tyle pięknych kobiet jest

Ty jedna najpiękniejsza jesteś, lecz

nie dla mnie taka miłość, nie ten sen, o nie

o nie o nie, eee

Leave a Reply

