The Rolling Stones Plundered My Soul tłumaczenie

Czy możesz w to uwierzyć
Nie wygrałem żadnych medali
W tej miłosnej grze
Spoczywałem na laurach
Jestem złym przegranym
Wypadłem z tempa

Czuję (?) gumę
I wkrótce odkryję
Że zniknęłaś na dobre
Moja niedyskrecja
Zrobiła złe wrażenie
Chyba zostałem źle zrozumiany

Myślałem, że potrzebowałaś mojej miłości
Ale ty skradłaś moje serce
Myślałem, że potrzebujesz moich pieniędzy
Ale ty zrabowałaś moją duszę

Zacząłem wypytywać wokoło
Ale ładne usta twoich
przyjaciół były zamknięte
Napisałem list
Pełen banalnych wyznań
O ranach, które uleczyłem

Słyszałem jakieś plotki
Stałaś się alkoholiczką
I odpłynęłaś
Więc obdzwoniłem wszystkie kliniki
W Yellow Pages
Nie znalazłem ani śladu

Myślałem, że potrzebowałaś mojej miłości
Ale ty skradłaś moje serce
Myślałem, że potrzebujesz moich pieniędzy
Ale ty zrabowałaś moją duszę

Nienawidzę rezygnować
Ale jestem blisko do przyjęcia
Że jestem przykrym wypadkiem
W cichych refleksjach
Moje smutne odrzucenie
Nie jest zupełnie hańbiące

Ale tęsknie za twoją szybką ripostą
I uśmiechem
Który rozjaśnia twoją twarz
Będziesz trudna do naśladowania
Gorzka pigułka do przełknięcia
Będziesz trudna, będziesz trudna do zastąpienia

Myślałem, że chciałaś mojej miłości
Ale ty skradłaś moje serce
Miałaś asa w rękawie
Mojego asa w rękawie
Myślałem, że chciałaś moich pieniędzy
Ale ty zrabowałaś moją duszę

Och, zrabowałaś moją duszę
Och, tak (zrabowałaś moją duszę)
Zrabowałaś moją duszę
Yeah, yeah (zrabowałaś moją duszę)
Och, tak, tak, tak ty, kotku
(zrabowałaś moją duszę

Leave a Reply

