Trust In Me tłumaczenie piosenki

Zaufaj mi

We wszystkim, co robisz

Miej wiarę

Ja mam w ciebie

Miłość zobaczy

Nas przez

Jeśli tylko ty

Zaufasz mi

Dlaczego ty nie

Ufasz mi?

Przyjdź do mnie

Kiedy rzeczy

Psują się

Lgnij do mnie, ojczulku

I będę

Silna

Możemy dać sobie radę

Możemy dać sobie radę

Jeśli tylko ty

Zaufasz mi

Podczas gdy jest

Księżyc

Księżyc w niebie

Podczas gdy

Są ptaki

Ptaki do latania

Podczas gdy

Jesteś ty

Ty i ja

Mogę być pewna

Że ciebie kocham

Stań przy mnie

Stań przy mnie

Podczas gdy wszystko

Daj spokój, ojcze

W obliczu przyszłych

Dlaczego ty się nie

Uśmiechasz?

Zaufaj mi

A ja będę

Zasługiwała na twój szacunek

Dlaczego ty mi nie

Ufasz?

We wszystkim, co robisz?

Miej wiarę

Którą ja mam

W tobie

A miłość

Zobaczy

Nas przez

Miłość zobaczy

Nas przez

Jeśli tylko ty

Zaufasz mi

Dlaczego ty nie

Przyjdziesz do mnie?

Kiedy rzeczy

Psują się

Lgnij do mnie

A ja będę

Silna

Możemy dać sobie radę

Możemy dać sobie radę

Jeśli tylko ty

Zaufasz mi

Leave a Reply

