My Wave tłumaczenie tekstu piosenki

Bierz jeśli chcesz plasterek

Jeśli chcesz kawałek

Jeśli to w porządku

Złam, jeśli lubisz ten dźwięk

Jeśli to cię urządza

Jeśli to ci preszkadza

Dziel, jeśli to pozwala ci spać

Jeśli to czyni cię wolnym

Jeśli to pomaga ci oddychać

Nie przychodź tu

I nie obsikuj mojej bramy

Zachowaj to trzymaj to po prostu

Z dala od mojej fali

Płacz, jeśli chcesz płakać

Jeśli pomaga ci to widzieć

Jeśli to czyści twe oczy

Nienawidź, jeśli chcesz nienawidzić

Jeśli to czyni cię bezpiecznym

Jeśli to czyni cię odważnym

Módl, jeśli chcesz się modlić

Jeśli lubisz klęczeć

Jeśli lubisz leżeć

Nie przychodź tu

I nie obsikuj mojej bramy

Zachowaj to trzymaj to po prostu

Z dala od mojej fali

Trzymaj to z dala od mojej fali

Trzymaj to z dala od mojej fali

Trzymaj to z dala od mojej fali

Mojej fali

Płacz, jeśli chcesz płakać

Jeśli pomaga ci to widzieć

Jeśli to czyści twe oczy

Nienawidź, jeśli chcesz nienawidzić

Jeśli to czyni cię bezpiecznym

Jeśli to czyni cię odważnym

Bierz jeśli chcesz plasterek

Jeśli chcesz kawałek

Jeśli to w porządku

Nie przychodź tu

I nie obsikuj mojej bramy

Zachowaj to trzymaj to po prostu

Z dala od mojej fali

Trzymaj to z dala od mojej fali

Trzymaj to z dala od mojej fali

Mojej fali

Leave a Reply

