Heaven Ain’t Hard 2 Find tłumaczenie tekstu piosenki

Tupac]

Nietrudno odnaleźć niebo

Jedyne co musisz zrobić to spojrzeć

[Tupac]

Dlatego, że jesteś nerwowa, pozwól mi mówić

Mam nadzieję, że to, co powiem, sprawi, że przestaniesz się wahać

Widzę teraz dokładnie, jak spod swojej niezadowolonej miny uśmiechasz się

Pytam się, czy chcesz być moją dziewczyną

Mimo, że wiem, że słyszałaś o mojej reputacji wśród narodu, „Pan Kręcę Z Wieloma Kobietami”*

To i tak kusisz mnie, powodujesz, że zaczynam się pocić

Jestem pobudzony przez ruchy, jakie wykonujesz

Kochanie dlaczego udajesz, że robisz striptiz będąc nagą, zacznijmy się kochać

Widzę, że to wszystko jest w twojej głowie, za każdym razem, gdy popijam wino

Fantazjuję, póki ten tyłeczek nie będzie mój

Nigdy nie biorę tylko chcę, nigdy nie dotykam tylko marzę o tym

Prosty bandyta będzie na misji, póki nie osiągnie tego, czego mu brakuje

Zostaw ten beeper, posłuchaj kochanie, wiem, że jesteś dorosła, ale zwróć uwagę

Pozwól, żebym cię zahipnotyzował pocałunkiem z języczkiem

To wiadomość dla wszystkich pięknych kobiet, odwróćcie się raz jeszcze

Nietrudno odnaleźć niebo

[Danny Boy & Tupac]

Niebo

Nietrudno odnaleźć niebo

Nietrudno odnaleźć niebo

Nietrudno odnaleźć niebo

[Tupac]

W istocie możesz je odnaleźć, miej tylko w to wiarę

Tak jak małe dziecko wciąż wierzące w magię

Wielkiego poświęcenia wymagają

Te wszystkie samotne noce na trasie, potrzebuję kogoś, komu będę mógł zaufać

Pozwól mi przyhamować, kochanie, to idzie za szybko

Coraz bardziej zagłębiamy się w rozmowę, ale najpierw pozwól mi zapytać

Czy obawiasz się bandyty?

I czy kiedykolwiek uprawiałaś miłość z wiśniami i szampanem spływającym po twoim ciele?

Dotknij mnie i pozwól mi podnieść twoje ciśnienie

Ta Bandycka Pasja* pomaga przeciętnemu mężczyźnie lepiej kochać

Wyobraź sobie moje nagie ciało błyszczące w mgle księżyca

Napij się Alazhay, pocałuj mnie i może będziemy lepszymi przyjaciółmi

Może staniemy się sobie bliżsi, ja będę bandytą, a ty kochanie będziesz moim żołnierzem

I wiem, że to zabierze trochę czasu i że masz wiele pytań

Ale zrelaksuj się, dowiesz się tego w odpowiednim czasie

Nietrudno odnaleźć niebo

[Danny Boy & Tupac]

Niebo

Nietrudno odnaleźć niebo

Nietrudno odnaleźć niebo

[Tupac]

Myślisz, że wszyscy jesteśmy psami i to właśnie dlatego byłaś ostrożna gdy podszedłem do ciebie

Rozmawiam od kiedy tu przyszłaś, ale żadne słowo nie zostało powiedziane

Przez kontakt wzrokowy, mrugam do ciebie, a ty odpowiadasz

Spójrz na mnie, po co to wszystko?

To jest tak, że im bliżej jesteś, tym szybciej zaczynam mówić

Jutro lecę do Chicago, spotkajmy się w ten weekend

Sączę Hennessey i Coke, jestem uzależniony od palenia zioła

Ale nawet jeszcze bardziej potrzebuję twojego ciała

O Boże, pozwól mi rozpoznać jej najskrytsze myśli

Twoje ukryte pobudki są pełne namiętności, której nikt by się nie domyślił

Krzyknij do mnie kochanie, kochaj mnie za moją bandycką naturę

Daleką od zawistnego frajera, uznaj mnie za robiącego kasę, prostego łamacza serc

Kochanie możemy być przyjaciółmi, zabiorę cię do mojego Benza

Przejedziemy się, pozwolę ci pokazać go twoim przyjaciołom

Jak tylko zaczniemy, z każdą chwilą będzie lepiej

Sprawiam, że twoja głowa jest pełna miłości kochanie

Nietrudno odnaleźć niebo

[Danny Boy & Tupac]

Niebo

Nietrudno odnaleźć niebo

Nietrudno odnaleźć niebo

* 1. Nawiązanie do “I Get Around”.

* 2. Przepis na drink autorstwa 2Paca.

Leave a Reply

