Far Away Eyes tłumaczenie tekstu piosenki

Wracałem do domu ,wczesnym niedzielnym porankiem ,przez Bakersfield

słuchając gospelu na kolorowej radiostacji

i pastor powiedział : ” Wiesz ,że zawsze masz Pana po swojej stronie ”

I byłem bardzo szczęśliwy , że mi o tym powiedziano,więc przejechałem

dwadzieścia czerwonych świateł w jego imieniu

Dzięki Ci Jezu , Dzięki Ci Panie

Byłem umówiony , by spotkać się z dziewczyną ,i nieco się spóźniłem

myślałem,że gdy będę tam jechał , ona odjedzie,

odjedzie , z pierwszym kierowcą ciężarówki , którego znajdzie

Ku memu zdziwieniu , tam była siedząca w rogu

trochę zmęczona, źle ubrana i podarta

Była dziewczyną z odległymii oczami

Więc jeżeli upadłeś w swoim szczęściu

i nie możesz się zharmonizować

znajdź dziewczynę z odległymi oczami

I jeżeli jesteś niesłusznie oburzony

a życie nie jest warte ćwierćdolarówki

znajdź dziewczynę z odległymi oczami

Więc pastor utrzymywał, że wszystko co muszę zrobić , to wysłać

dziesięć dolców do kościoła Świętego Krwawiącego Serca Jezusowego

Gdzieś w Los Angeles , Californi

I w następnym tygodniu powiedzą moją modlitwę przez radio

I wszelkie moje marzenia się spełnią

Więc zrobiłem to , a w następnym tygodniu , miałem modlitwę za dziewczynę

Wiesz dobrze jakie miała oczy

Więc powiem Ci

Więc jeżeli upadłeś w swoim szczęściu

i nie możesz się zharmonizować

znajdź dziewczynę z odległymi oczami

I jeżeli jesteś niesłusznie oburzony

a życie nie jest warte ćwierćdolarówki

znajdź dziewczynę z odległymi oczami

Leave a Reply

