Evanescence – Bleed tłumaczenie

Jak mogę udawać, że nie widzę

Co chowasz tak niedbale

Widziałam jak krwawi

Usłyszałeś jak oddycham

Zmarzłam w środku

I odwróciłam się

Muszę śnić

Wszyscy żyjemy, wszyscy umieramy,

To nie zaczyna się, by usprawiedliwić cię

To nie jest tym, co się wydaje

Nie o czym myślisz

Nie, ja musze śnić

To jest tylko w mojej głowie

Nie prawdziwe życie

Nie, ja muszę śnić

Pomocy! Ty wiesz, muszę to komuś powiedzieć

Powiedzieć im, że wiem, co zrobiłaś

Boję się ciebie, ale mówione obawy mogą być prawdziwe

Wszyscy żyjemy, wszyscy umieramy,

To nie zaczyna się, by usprawiedliwić cię

To nie jest tym, co się wydaje

Nie o czym myślisz

Nie, ja musze śnić

To jest tylko w mojej głowie

Nie prawdziwe życie

Nie, ja muszę śnić

Wszyscy żyjemy,

Wszyscy umieramy,

To nie zaczyna się, by usprawiedliwić cię

To nie jest tym, co się wydaje

Nie o czym myślisz

Nie, ja musze śnić

To jest tylko w mojej głowie

Nie prawdziwe życie

Nie, ja muszę śnić

Nie tym, co się wydaje

Nie o czym myślisz

Muszę śnić

Po prostu w mojej głowie

Nie prawdziwe życie

Muszę śnić

Leave a Reply

