Ich Tu Dir Weh tłumaczenie tekstu

Tylko dla mnie jesteś ponad życiem

Upiększam twoją twarz

Jesteś całkowicie moją ofiarą

Kochasz mnie, ponieważ ja nie kocham ciebie

Krwawisz dla zbawienia mojej duszy

Tylko małe cięcie i stajesz się lubieżna

Ciało już całkiem zdeformowane

Wszystko jedno, dozwolone jest to, co się podoba

Sprawiam ci ból

Lecz nie jest mi przykro

Dobrze ci robi

Słuchać, jak ono krzyczy

Przy tobie mam do wyboru mękę

Drut kolczasty w przewodzie moczowym

Twoje ciało w soli i ropie

Najpierw umierasz, dopiero potem kochasz dalej

Ugryzienia, kopniaki, silne uderzenia

Kłucie, szczypanie i tępe piłowanie

Życzyć ci tego, nie mówię nie

I wprowadzam gryzonie

Sprawiam ci ból

Lecz nie jest mi przykro

Dobrze ci robi

Słuchać, jak ono krzyczy

(2x)

Jesteś statkiem, ja kapitanem

Dokąd powinna prowadzić nasza podróż?

Widzę w lustrze twoją twarz

Kochasz mnie, ponieważ ja nie kocham ciebie

Sprawiam ci ból

Lecz nie jest mi przykro

Dobrze ci robi

Słuchać, jak ono krzyczy

Sprawiam ci ból

Lecz nie jest mi przykro

Dobrze ci robi

Słuchać, jak ono krzyczy

(2x)

Leave a Reply

