Slipknot My Plague tłumaczenie

Kończę pracę nad ostatnim aktem na który czekasz

Ten z którego pochodzisz jest tym którego ja czczę

Potrzebuję chwili by opracować dla wszystkich

Codzienne głupoty które będziesz musiał robić

Twoje niewyobrażalne kurewskie ego jest jak

Megalomaniakalna etykieta na moim języku

Tylko mnie kurwa dotkniesz a ja rozerwę cię na strzępy

Sięgnę i wezmę kęs tego

Gówna które ty nazywasz sercem…

Nie mam nic przeciwko byciu obmacywanym, wyśmiewanym

Stworzony by czuć się nieistotnym

Jeśli rozważysz źródło, to okaże się żałosne

Jedyne co o mnie naprawdę wiesz to…

… to wszystko czego się dowiesz

Wiem dlaczego obwiniasz mnie (siebie)

Wiem dlaczego zakażasz mnie (siebie)

Wkręcam to jak nóż w skorupę

Chcę zrozumieć dlaczego, ale ranię siebie

Nie widziałem wielu powodów by przestać

Nie mogę tego poprostu porzucić

Jestem tylko bękartem, ale przynajmniej się przyznaję

Przynajmniej się przyznaję

Wiem dlaczego obwiniasz mnie (siebie)

Wiem dlaczego zakażasz mnie (siebie)

Zabiję cię – pierdolę cię – nigdy nie będę tobą

Zabiję cię – pierdolę cię – nigdy nie będę tobą

Nie mogę już tego kurwa dłużej wytrzymać

Trzask synaps

Teraz to pierdolona wojna

Zabiję cię – pierdolę cię – nigdy nie będę tobą

Leave a Reply

