In Flowers tłumaczenie tekstu

Jesteś motylem

I chcesz nim być

w kwiatach

I chcesz spotkać

dalailamę

raczej nirwanę

Ponieważ kocham cię i ty kochasz mnie

Ja po prostu chcę

byś była w kwiatach

ze mną

Jestem małym dzieckiem

i chcę nim być

trzymany w twoich ramionach

każdy głupiec może zobaczyć

to nic nowego że cię potrzebuję

Ponieważ kocham cię i ty kochasz mnie

Ja poprostu chcę ciebie zobaczyć

małe dziecko we mnie

Motyl w moim sercu

on zyje we mnie kiedy jesteśmy osobno

Ale raczej ty zostaniesz ze mną

Ponieważ kocham cię i ty kochasz mnie

Ja po prostu chcę byś była motylem we mnie

Leave a Reply

