Iron Maiden El Dorado tłumaczenie

opowiem Ci historię o mroźnej zimowej nocy,
będziesz żeglować po sławę, zanim się dowiesz co jest prawdą

więc podejdź tu, mam dla ciebie wizję
to mój osobisty cudowny lek na wszystko, to po prostu co robię

jestem żartownisiem, który nie zna łez i gram na twoich lękach
Jestem oszustem, śmiejącym się spod maski miłości i śmierci
wieczne kłamstwo, które powiedziałem, o piramidach ze złota
uzależniłem cię od każdego pieniądza (czy coś)
będziesz chciał umowę, poczekasz chwilę, chciałbym ci dać porozumienie, ale to nie w moim stylu
Więc masz tylko jedną szansę, i ona jest zbyt dobra by ją zmarnować
jeśli bym ci dał zbyt dużo, przestałbym istnieć
chciwość, żądza i uparta duma
to ta sama stara jazda
dym i lustra, obrazy, które widzisz są takie same jak moje
mam twarz bankiera, z listem nie na miejscu
wiem, że ktoś taki jak ty zna kogoś takiego jak ja

El dorado chodź i zagraj,
El dorado postępuj właśnie tak
weź bilet na przejażdżkę
El dorado, ulice ze złota
zobacz, wszystko wyprzedane
masz tylko jedną szansę by spróbować

więc zguba jest chwałą
i złotem jest zguba
więc jeśli potrzebujesz opowieści
przychodzę, to mus być powiedziane
więc możesz powiedzieć, że jestem diabłem,
i nie zaprzeczę
ale tutaj, po ciemnej stronie
trwa show
więc zostało powiedziane
duży i zły i dwa razy tak śmiały
ten statek głupców tonie gdy trzeszczenie się wzmaga
tu nie ma dziś łatwej drogi
dla uczciwego człowieka
to jest, o czym powinieneś myśleć, kiedy lodź mojego życia będzie odpływać

Leave a Reply

