Sting The Hounds Of Winter tłumaczenie

Zimowa Sfora

Rtęć spada

Wstaję z łóżka

Zbieram myśli

Łapię się za głowę

Wydaje się, że zniknęła

I w jakiś sposób prześladuje mnie

Zimowa sfora

Wyjąca na wietrze

Spaceruję cały dzień

Z szalem owiniętym wokół uszu

Szukam mej towarzyszki

Muszę wycierać łzy

Wydaje się, że zniknęła

Zostawiając mnie za wcześnie

Jestem mroczny jak grudzień

Jestem zimny jak człowiek na Księżycu

Wciąż widzę jej twarz

Piękną jak poranek

Tak łatwo jest pamiętać

Pamiętać w ten sposób moją miłość

Jedyne co słyszę, to ten samotny dźwięk

Zimowa sfora

Ściga mnie

Nie potrafię rozpalić ognia

Tak jak to ona robiła

Spędzam całe dni

W poszukiwaniu suchego drewna

Zasłaniam okna

Zamykam drzwi

Nie mogę uwierzyć

Że jej już tu nie ma

Wciąż widzę jej twarz

Piękną jak poranek

Tak łatwo jest pamiętać

Pamiętać w ten sposób moją miłość

Jedyne co słyszę, to ten samotny dźwięk

Zimowa sfora

Ściga mnie

Okres radoci

Okres smutku

Tam gdzie zniknęła

Z pewnością, z pewnością i ja podążę

Rozświetlała mój dzień

Rozgrzewała najmroźniejszą noc

Zimowa sfora

Spostrzegła mnie

Wciąż widzę jej twarz

Piękną jak poranek

Tak łatwo jest pamiętać

Pamiętać w ten sposób moją miłość

Jedyne co słyszę, to ten samotny, samotny dźwięk

Zimowa sfora

Dogania mnie

Leave a Reply

