Tool – 4 Degrees tłumaczenie

Wstawaj!

Uwolnij siebie od samego siebie.

Zamknięte wewnątrz ciebie,

Niczym cisza w starych twierdzach.

Pieczary które kryją bogactwa nieprzebrane.

Przez nikogo nie dojrzane.

Chodźmy więc kopać.

Wydobądź skrzynie, abyś mogła z powrotem się odnaleźć.

Nie będziesz robić tego, co chciałabyś robić

Połóż się i pozwól mi pokazać sobie inną drogę.

Zabiję dla ciebie to o co poprosisz,

Wezmę co zostało i przełknę bez skargi.

Wszystko bierz albo też weź nic.

Zbyt krótkim życie jest, byś mogła odepchnąć je od siebie w nicość.

Weź wszystko.

Przyjmij wszystko do siebie.

Każdą drogą ku środkowi.

Pozwól płynąć.

Niech płynie do ciebie.

Nie będziesz czuła, tego co wolałabyś czuć.

Połóż się i pozwól mi pokazać sobie inną drogę.

Jeśli mnie pobijesz, ja biegiem powrócę do ciebie

Wtedy cię powalę.

To już nie potrwa długo

Każdą drogą ku środkowi.

Każdą drogą.

Podnieś wyżej

4 stopnie cieplej.

Poddaj się i wpuść mnie do siebie.

Spodoba ci się i nie będziesz chciała mnie wyciągać.

To czyni nas bliższymi niż śmierć, ból i płacz.

Chodź.

Możesz wszystko wziąć.

Właśnie tak.

Leave a Reply

