Take Me Under tłumaczenie tekstu

Zabierz mnie

Teraz wydaje się, że zanikam

Wszystkie moje marzenia nie są pewne

Dość już w tym wyczekałem

I wciąż nie mam gdzie pójść

Więc czekam na ciebie, byś

Wzięła mnie przez całą drogę

Wzięła mnie przez całą drogę

Wydaje mi się, że chcesz bym został

Ale moje marzenia z pewnością by się zmarnowały

I wciąż nie mam dokąd pójść

Więc czekam na ciebie, byś

Wzięła mnie przez całą drogę

Wzięła mnie przez całą drogę

Popchnij mnie

Pociągnij mnie bardziej

Weź mnie przez całą drogę

Weź mnie przez całą drogę

Popchnij mnie

Pociągnij mnie bardziej

Weź mnie przez całą drogę

Weź mnie przez całą drogę

Zdaje się, że wychodzisz

Ale dopiero co zaczęliśmy

I wiąz nie masz dokąd pójść

Więc czekam na ciebie, byś

Wzięła mnie przez całą drogę

Wzięła mnie przez całą drogę

Popchnij mnie

Pociągnij mnie bardziej

Weź mnie przez całą drogę

Weź mnie przez całą drogę

Popchnij mnie

Pociągnij mnie bardziej

Weź mnie przez całą drogę

Weź mnie przez całą drogę

I czekaliśmy tak długo

I czekaliśmy tak długo

I czekaliśmy tak długo

Więc czekam na ciebie, byś

Wzięła mnie przez całą drogę

Popchnij mnie

Pociągnij mnie bardziej

Weź mnie przez całą drogę

Weź mnie przez całą drogę

Popchnij mnie

Pociągnij mnie bardziej

Weź mnie przez całą drogę

Weź mnie przez całą drogę

I czekaliśmy tak długo

I czekaliśmy tak długo

I czekaliśmy tak długo

Więc czekam na ciebie, byś

Wzięła mnie przez całą drogę

Wzięła mnie przez całą drogę

Leave a Reply

