Agnieszka Osiecka Będę Czekać

Choćbyś odszedł z miasta

będę czekać tu…

Tak jak wierna gwiazda,

będę czekać tu…

Przez czterysta wiosen

i sto długich zim

będę czekać tu,

w mieście tym…

Gdzie byś nie wędrował

w słońcu czy we mgle,

gdzie byś nie żeglował

zapamiętaj, że

nie uciekniesz mi już

nawet w porze snu,

bo ja z całych sił

wciąż czekam tu…

Zegar bije,

dzień się toczy,

dzień za dniem,

aż w końcu Bóg wie skąd

powrócisz pod mój dom,

odnajdziesz wtedy mnie

patrz, ja wyciągam ręce

by powitać cię.

Gdzie byś nie wędrował

w słońcu czy we mgle,

gdzie byś nie żeglował

zapamiętaj, że

nie uciekniesz mi już

nawet w porze snu,

bo ja z całych sił

wciąż czekam tu…

Leave a Reply

