Unter Deiner Flagge tłumaczenie piosenki

Chodz usiadz przy mnie
opowiedz mi cos o sobie
tyle razy mialem ochote
zapytac sie Ciebie kilka zeczy
opowiedz mi Twoje marzenie o szczesciu
jaki byl Twoj najlepszy moment w zyciu
powiedz , bylas dumna z tego co jest
i z tych poprzednich lat
bez Ciebie nie byloby mnie

jestem
pod Twoja flaga
Twoja milosc jest moja tarcza
pod Twoja flaga
Twoje imie niesie wiatr
pod Twoja flaga
Twoja milosc to moje slowo
pod Twoja flaga
zanosisz mnie do kazdego miejsca

chodz , przejdzmy sie kawalek
powiedz mi jeszcze wiecej o sobie
tak czesto o tym marzylem
zapytac sie Ciebie tyle zeczy
skad bierzesz tyle sily
patrzec zawsze tylko na przod?
walczyc jak lew
i podazac ku przyszlosci?
i byc (stac) przy mnie?
bez Ciebie nie byloby mnie

jestem
pod Twoja flaga
Twoja milosc jest moja tarcza
pod Twoja flaga
Twoje imie niesie wiatr
pod Twoja flaga
Twoja milosc to moje slowo
pod Twoja flaga
zanosisz mnie do kazdego miejsca

Twoje imie niesie wiatr
pod twoja flaga
Twoja milosc to moje slowo
pod Twoja flaga
zanosisz mnie go kazdego miejsca
chodz usiadz przy mnie , chetnie jetem przy Tobie
tyle razy myslalem
powiedziec Ci wlasnie o tym
bez Ciebie nie byloby mnie
kocham Cie

Leave a Reply

