Kocham być przy Tobie Czerwone Gitary

Dzisiaj mija miesiąc, odkąd jestem sam

Czas się wlecze wolno – los rozdzielił nas

Twoja miłość dawno już skończyła się,

Moja pozostała – nadal kocham cię.

Kocham, kocham, kocham ciebie,

– dobrze o tym wiesz,

że szaleję wprost za tobą,

– dobrze o tym wiesz,

chciałbym bardzo być przy tobie,

– dobrze o tym wiesz,

kocham, kocham, kocham ciebie,

– dobrze o tym wiesz.

Chciałbym być przy tobie i całować cię,

Chciałbym być przy tobie jak w ostatnim śnie,

Czekam wciąż na chwilę, która złączy nas

I będziemy razem już przez cały czas.

Wołam, wołam, wołam ciebie

-znów pokochaj mnie,

Proszę, wróć i zostań przy mnie

– znów pokochaj mnie,

Będę z tobą już na zawsze

– znów pokochaj mnie,

Wołam, wołam, wołam ciebie

– znów pokochaj mnie,

Wołam, wołam, wołam ciebie

– wróć więc proszę do mnie,

do mnie,

do mnie.

Leave a Reply

