Clear tłumaczenie piosenki

Jasne

Jest 6 rano i się budzę

Bo nie mogę przestać myśleć o tym, o czym rozmawialiśmy

Nie mogę tego ominąć

Nie ma jeszcze gazet

Słońce nie wzeszło

Ale nie boję się powiedzieć ci, co czuję w środku

Miałam jeden z tych snów, dzięki którym wszystko jest tak…

Jasne dla mnie

Mam nową perspektywę

Teraz to jest takie jasne

Nie możesz traktowac mnie w ten sposób

To mi pokazało, jak próbujesz zrzucić winę na mnie

To byłam ja, ta fałszywa

Takie jasne…

Dlaczego się śmiałam, gdy byłam w środku zraniona?

Mówiłam, że jest ok, choć wiedziałam, że to kłamstwo

Chciałabym w ciebie uwierzyć

Miałeś swoje szanse

Jedną z nich byłam ja

Więc mogę o tobie zapomniać

I zostawić cię wolnego

Jestem na mojej drodze

Tak, wychodzę z tej mgły

I to jest tak…

Jasne dla mnie

Mam nową perspektywę

Teraz to jest takie jasne

Nie możesz traktowac mnie w ten sposób

To mi pokazało, jak próbujesz zrzucić winę na mnie

To byłam ja, ta fałszywa

Takie jasne…

Chcę zostawić za sobą przeszłość

Próbuję i może znajdę lepsze dni

Teraz to jest jasne

Mam nową perspektywę

Teraz to jest takie jasne

Nie możesz traktowac mnie w ten sposób

To jest takie…

Jasne dla mnie

Mam nową perspektywę

Teraz to jest takie jasne

Nie możesz traktowac mnie w ten sposób

To mi pokazało, jak próbujesz zrzucić winę na mnie

To byłam ja, ta fałszywa

Takie jasne…

Takie jasne…

Takie jasne…

Słońce zachodzi w sobotę

I czuję się dobrze,

Czuję się ok

Leave a Reply

