Queen March of the black Queen tłumaczenie

Marsz Czarnej Królowej

Czy mówisz serio czy mówisz serio czy mówisz serio

Dlaczego nie mówisz serio dlaczego za tobą podążam I dokąd zmierzasz?

Nigdy nic takiego nie widzieliście Nigdy w całym życiu Tak jak polecieć

do nieba I wrócic z powrotem żywym

Pozwólcie że wam opowiem

dajcie mi trochę czasu żeby wybrać

Wodne dzieci śpiewające w liliowym stawie

Niebieskie pyłowe małpy modlące się w śmierci nocy

Nadchodzi Czarna Królowa układająca w stos

Walczcie dla Czarnej Królowej maszerując w szeregu

Weźcie to weźcie tamto poniżcie ich

Marsz Czarnej Królowej

Wsadź ich do lochu z niegrzecznymi chłopcami

Trochę cukru z Murzynów i oleju ze zmielonych dzieci

Czarny czarny każdy palec paznokieć paluch

Dopiero zaczęliśmy – zaczęliśmy

Zróbcie to zróbcie tamto róbcie dalej hałas marsz Czarnej Królowej

Teraz jestem syty

Możesz być moim cukiereczkiem

Możesz być moim skarbem

Głos za mną przypomina mi

Rozpostrzyj skrzydła jesteś

aniołem

Pamiętaj żeby dostarczyć z prędkością światła Trochę miłości i radości

Wszystko co robisz wymaga woli

I dlaczego i skąd

Trochę miłości i radości

W każdej jednej duszy jest człowiek

I wkrótce on zacznie oszukiwać i odkrywać

Ale nawet po kres swojego życia

Da on trochę miłości

Będę rządzić moją lewą ręką i panować prawą

Jestem panem wszelkiej ciemności jestem królową nocy

Mam teraz moc aby dokonać

Marsz Czarnej Królowej

Moje życie jest w twoich rękach będę

walczyć

Będę czym mnie uczynisz zrobię co zechcesz

Będę niegrzecznym chłopcem

Zrobię marsz Czarnej Królowej

Chodząc z gracją jest wulgarna podła i zła Czarna Królowa cała wytatuowana

Gotuje się i smaży

I nigdy nie stawia kropki nad “i”

Zapomnijcie swoje przyśpiewki i kołysanki

Poddajcie się miastu ognistych demonów

Tańczcie z diabłem do rytmu

Do diabła z waszym trzymaniem się za ręce

Ale teraz czas zniknąć

Leave a Reply

