Optimist tłumaczenie piosenki

To koniec
To koniec

Jesteś jak definicja negatywności
Zawsze narzekasz , jesteś takim pesymistą.
Kubek jest zawsze w połowie pusty
Niedobrze mi się robi od tego
Mam inną perspektywę

(Mój) Kubek jest w połowie pełny
(Mój) Niebo nigdy nie jest szare
(ty) Nie możeć ciągnąć mnie w dół nigdy więcej kochanie
(Mój) Przyszłość jest jasna
(Nie moge ) Czekać aby stanąć naprzeciw dnia
Jest jedna rzecz którą powinieneś wiedzieć o mnie ( Mnie)

Jestem optymistką ( Stój !)
Tak pozytywną ( Su**)
Nigdy nie dostaniesz kolejnej szansy na bycie ze mną kochanie
Jestem optymistką ( wyjdź !)
Tak pozytywną (su**)
Twoje szanse są spalone , chłopcze odeszłeś , szerzysz swoją negatywność

( jestem optymistką )

Jesteś tak przygnębiający, nigdy nie jesteś zadowolony
Szczęsciara ze mnie , tam jet zawsze srebrna linia
na horyzoncie , wiec chłopcze nawet nie próbuj
wstrzyknąć mnie w swoje negatywne wibracje

(Mój) Kubek jest w połowie pełny
(Mój) Niebo nigdy nie jest szare
(ty) Nie możeć ciągnąć mnie w dół nigdy więcej kochanie
(Mój) Przyszłość jest jasna
(Nie moge ) Czekać aby stanąć naprzeciw dnia
Jest jedna rzecz którą powinieneś wiedzieć o mnie ( Mnie)

Jestem optymistką ( Stój !)
Tak pozytywną ( Su**)
Nigdy nie dostaniesz kolejnej szansy na bycie ze mną kochanie
Jestem optymistką ( wyjdź !)
Tak pozytywną (su**)
Twoje szanse są spalone , chłopcze odeszłeś , szerzysz swoją negatywność

Jestem optymistką
Jestem spontaniczna
Potrzebuje zabawy i ekscytacji , gotowy
Tutaj przychodze , biore świat jako sztorm
Biore życie , dopóki jestem ciagle młoda
i jeśli chcesz zachowywac się staro ja bede chłodna
hmm , zgaduje ale kochanie powinienes wiedziec

Jestem optymistką ( Stój !)
Tak pozytywną ( Su**)
Nigdy nie dostaniesz kolejnej szansy na bycie ze mną kochanie
Jestem optymistką ( wyjdź !)
Tak pozytywną (su**)
Twoje szanse sa spalone , chłopcze odeszłeś , szerzysz swoją negatywność

Jestem optymistką ( Stój !)
Tak pozytywną ( Su**)
Nigdy nie dostaniesz kolejnej szansy na bycie ze mną kochanie
Jestem optymistką ( wyjdź !)
Tak pozytywną (su**)
Twoje szanse są spalone , chłopcze odeszłeś , szerzysz swoją negatywność

Leave a Reply

