Aga Zaryan – The Thread tłumaczenie

Coś bardzo łagodne,
niewidzialnie, cichutko,
ciągnie mnie – nitka
lub cała sieć.
Cieńsza od pajęczej i chyba
elastyczna. Nie sprawdzałam
jej wytrzymałości. Żaden ostry hak
mnie nie przebił, ani nie rozerwał.Czy to
nie tak dawno ta nić
zaczęła ciągnąć mnie?Czy
przyciąga z powrotem? Czy
od urodzenia mam na szyi
tę pętlę, uzdę?Nie boję się,
ale ta ciekawość sprawia,
że łapię oddech kiedy czuję
jej szarpnięcie. Podczas gdy sądziłam,
że urwała się i zgubiłam ją.

Leave a Reply

