Kasia Kowalska – Kiedy Ty jesteś ze mną tekst piosenki

Czas, kiedy znów dla mnie będziesz,

dasz, czego nikt nie był w stanie nigdy dać,

i znowu będziesz czuł podobnie, cudownie.

Dodasz sił, gdy tak mi żal samej siebie,

jak mam uwierzyć w coś, gdy ciebie brak?

Jak mam uwierzyc znów w cokolwiek?

Jak mogę…

Jak mam uwierzyc znów w cokolwiek?

Jeszcze tylko raz poczuj to, co ja.

Do tylu miejsc chcę wrócić,

bo wciąż wierzę, że jak przystań są.

Znów, kiedy Ty jesteś ze mną tam.

Jeszcze tylko raz poczuj to, co ja.

Do tylu miejsc chcę wrócić,

bo wciąż wierzę, że jak przystań są.

Znów, kiedy Ty jesteś ze mną tam.

I czujesz to, co ja.

Do tylu miejsc chcę wrócić,

bo wciąż wierzę, że jak przystań są.

Znów, kiedy Ty jesteś ze mną.

Kiedy Ty jesteś ze mną.

Kiedy Ty jesteś ze mną tam.

Kiedy znów dla mnie będziesz…

Leave a Reply

