Girls Got Rhythm tłumaczenie tekstu piosenki

Zwiedziłem cały świat,

widziałem miliony dziewcząt.

Żadna z nich nie miała tego,

co ma moja pani.

Ona skrada uwagę,

rzuca mnie na kolana.

Ona wystarczy, by wywołać katastrofę,

zwyczajnie spacerując po ulicy.

Nosi tak obcisłe sukienki

i wygląda wystrzałowo.

Wysadzi mnie w powietrze,

bez wątpienia, nie mogę bez tego żyć…

Ta dziewczyna ma rytm

Ta dziewczyna ma rytm

Ona ma ten rytm

Ta dziewczyna ma rytm

Ona jest zabójczym znakiem,

to za dużo dla jakiegokolwiek mężczyzny.

Dała mi pierwszy stopień,

ona naprawdę mnie satysfakcjonuje.

Kocha mnie, dopóki nie jestem kaleką,

chorym i cierpiącym.

Ona wystarczy, by zatrzymać pociąg towarowy,

lub rozpocząć III Wojnę Światową.

Jestem zagubiony we śnie,

jestem w tym zbyt głęboko,

a moje ciało potrzebuje miłości.

Bez wątpienia, nie mogę bez tego żyć…

Ta dziewczyna ma rytm

Ta dziewczyna ma rytm

Ona ma ten rytm

Ta dziewczyna ma rytm

Ona porusza się jak grzech,

a kiedy wpuszcza mnie do siebie,

nasza miłość jest płynna.

Bez wątpienia, nie mogę bez tego żyć…

Ta dziewczyna ma rytm

Ta dziewczyna ma rytm

Ona ma ten rytm

Ta dziewczyna ma rytm

Ty wiesz, ona naprawdę ma ten rytm

Ona ma ten rytm

Rock’n’roll’owy rytm

Ta dziewczyna ma rytm

Leave a Reply

