Ghost Story tłumaczenie tekstu piosenki

“Historia O Duchach”

Obserwuję zachodnie niebo

Słońce tonie

Gęsi odlatują na południe

To mnie wprawia w zamyślenie

Nie tęskniłem za tobą zbytnio

Nie cierpiałem

To co mnie nie zabiło

Uczyniło mnie tylko twardszym

Czuję nadchodzącą zimę

Jej lodowatą potęgę,

Teraz w świetle ogniska

Rozprawa ciągnie się dalej

Kolejna noc w sądzie

Ten sam stary proces

Te same stare pytania

Te same zaprzeczenia

Cienie zbierają się wokół coraz bliżej

Jak sędziowie przysięgli

Poszukuję odpowiedzi

W żarze ogniska

Dlaczego zniknąłem wtedy

Na cały ten grudzień?

Udzielam standardowej odpowiedzi

“Nie pamiętam”

Kolejna zima nadchodzi

Jej lodowate palce zaciskają się

Na mych kościach

Owe wspomnienia nigdy nie śpią

A wszystkie te różnice

Płaszcz, który pożyczyłem

Podtrzymaliśmy te rozstępy

Dlaczego ma z tego wynikać, że

Musiałem ciebie kochać?

Cóż to za siła, która wiąże gwiazdy?

Noszę tą maskę, by ukryć me blizny

Cóż to za moc, która porusza pływami?

Nigdy nie mogłem znaleźć kryjówki

Co porusza Ziemię dookoła Słońca?

Cóż mogłem zrobić jak nie biec i biec?

Bałem się kochać, bałem się zawieść

Maszt bez żagla

Księżyc jest jak paznokieć

I powoli tonie

Kolejny dzień się zaczyna

I teraz się zastanawiam

Ta obojętność

Była moim dziełem

Kiedy tak naprawdę wszystko co robiłem

Robiłem dla Ciebie

Byłaś mą gwiazdą przewodnią

Byłaś mym odniesieniem

Byłaś piracką mapą

Do zaginionego skarbu

Skoro to wszystko było prawdziwe

Ku memu zaskoczeniu

Postępowanie sądowe kończy się

Czas, żebym się przyznał

Musiałem ciebie kochać

Musiałem ciebie kochać

Leave a Reply

