Gorillaz – 5 4 tłumaczenie

Magia dla mnie

Magia nie dźwięczy

Dobra dla mnie

Dobra dla mnie tajna

Magia dla mnie

Naprawdę mnie schwytała

Wtargnęła do miasta

Spowodowała, że moje serce przestało bić

Przestało bić

Przestalo bić (ooch ooch ooch ooch)

Przestało bić

Przestało bić

Przestało bić (ooh ooh ooh ooh)

Pozwól mi powiedzieć sobie

Powiedzieć w tej chwili

Ona podpuszczała mojego tatę

Ona podpuszczała mojego tatę

Podpuszczała

Podpuszczała

Magia dla mnie

Magia mnie przenika

Daliśmy jej w zastaw kasę

I wydaje się, że ludzie mijają Twoje ciało

Magia jest zabawna

Magia mnie przenika

Wszystkie dobra dla mnie

Wydaje się że ludzie mijają Twoje ciało

Twoje ciało

Twoje ciało (ooch ooch ooch ooch)

Twoje ciało

Twoje ciało

Twoje ciało (ooch ooch ooch ooch)

Twoje ciało

Twoje ciało

Pozwól mi powiedzieć sobie

Powiedzieć teraz

Ona podpuszczała mojego tatę

Ona podpuszczała mojego tatę

Podpuszczała

Podpuszczała

Sprawiła, że popełniłem samobójstwo

Chodź

No chodź

Ona podpuszczała mojego tatę

No chodź

Ona podpuszczała mojego tatę

No chodź

Ona podpuszczała mojego tatę

Ona podpuszczała mojego tatę

Podpuszczała

Podpuszczała

Leave a Reply

