How Come You Don’t Call Me tłumaczenie tekstu piosenki

Wszystko co chcę wiedzieć kochanie

Jesli to co przeżyliśmy było dobre

(oh oh oh oh)

Poprostu obierz ten pieprzony telefon do cholery!

yeaaah kochanie

Mmm pozwól, że coś ci powiem

Trzymam twoje zdjęcie

obok mojego łóżka

Ciągle pamiętam wszystko co powiedziałeś

Zawsze myślałam, że nasza miłość była w porządku

Widocznie się myliłam

Zawsze myślałam, że będziesz przy mnie skarbie

– teraz przepadłeś

(i nie mam zamiaru słuchać tego gówna)

Chcę wiedzieć tylko dlaczego

Jesli to co nas łączyło było dobre

Jak to możliwe, że do mnie nie zadzwonisz?… już nigdy więcej

Ciągle zapalam ogien w deszczową noc

Ciągle bardziej lubię kiedy trzymasz mnie w ramionach

Wszyscy, wszyscy powiedzieli, że nigdy nie powinniśmy się rozstać

(Wyglądacie ze sobą bardzo dobrze)

Powiedz mi kochanie, kochanie, kochanie dlaczego?

Czemu chcesz odejść i złamać mi serce

Chcę wiedzieć tylko dlaczego

Jesli to co nas łączyło było dobre

Jak to możliwe, że do mnie nie zadzwonisz?… już nigdy więcej

Czasem wydaje mi się, że zaraz umrę!

Jeśli do mnie nie zadzwonisz skarbie.. oh musisz spróbować!

Padnę przed tobą na kolana z nadzieją, że cię uproszę

uproszę… oh

Nie zadzwonisz czasem skarbie?

(WIesz, że to po prostu kiepski kwadrans)

Czemu więcej do mnie nie zadzwonisz?

Dlaczego na Boga nie możesz poprostu podnieść słuchawki?!

Wiesz, że nie lubię być sama!

Jak to możliwe, że nie zadzwonisz?

Czemu musisz mnie torturować?

Jak to możliwe, że nie zadzwonisz?

Jak to możliwe, że nie zadzwonisz?

Leave a Reply

