Metallica Escape tłumaczenie

Escape

Ucieczka

Nie czuję bólu, lecz moje życie nie jest łatwe

Wiem, że jestem swoim najlepszym przyjacielem

Nikogo nie obchodzę, ale jestem silny

Będę walczył do końca

By uciec z tego fałszywego świata

Nieodwracalnego przeznaczenia

Nie mogę dać się schwytać

W krąg głupoty

Uciekam w samotność, chcę być wolny

Chcę się zjednoczyć z moimi myślami,

Oni nie potrafią tego zrozumieć

Nie ma potrzeby słuchać tego co mówią

Życie mam po to, aby przeżyć je tak jak chcę

Gwałcą moje myśli i niszczą moje uczucia

Nie mów mi co mam robić

Nie obchodzi mnie to, bo jestem po swej stronie

I nie dam się oszukać

Karmisz mój umysł sloganami

Kto powiedział, że nie mam racji?

Wyrwij się ze swej rutyny

I spróbuj odkryć prawdę swym zamglonym wzrokiem

Uciekam w samotność, chcę być wolny…

Zobacz jak próbują spuścić młot

Żadne przeklęte łańcuchy nie przytwierdzą mnie do ziemi

Uciekam w samotność, chcę być wolny…

Leave a Reply

