Modern Talking – After Your Love Is Gone tłumaczenie

Oh, grasz w tą grę, grasz w tą grę, ranisz mą duszę

Siedem dni, siedem nocy, bez kontroli.

Oh, każdego dnia, każdej nocy byłem samotny

Kiedy nie było cię obok mnie.

Czy powinienem słuchać mego serca, dziewczyno?

Czy powinienem słuchać mego umysłu?

Kiedy powiedziałaś, że odchodzisz i to zrobiłaś

Czy nie możemy zostać przyjaciółmi?

Oh, po tym jak twoja miłość odeszła

Nie wiedziałem gdzie przynależe

Kiedy nie ma cię obok mnie, nie ma obok mnie

Umieram, płacze, kochanie

Oh, po tym jak twoja miłość odeszła

Oh, kochanie jestem taki samotny

Kiedy jesteś obok mnie, to jest uniesienie.

Umieram, płacze, kochanie.

Oh, grasz w tą gre, grasz w tą gre, igrasz z miłością

Możesz uciekać, ale się nie schowasz, to nie wystarczy

Jakkolwiek, gdziekolwiek, ja tam będe

Bo jesteś tą jedyną dla mnie

Bo od kiedy dałem ci całe moje serce

Wiesz, że mogę umrzeć dla ciebie

I kiedy powiesz mi, że mnie zostawiasz i to zrobisz

Stracę swoje przeznaczenie.

Leave a Reply

