Rainbow tłumaczenie tekstu

Odeszła wczoraj
Oh nie obchodziło mnie to
Nigdy nie dbałam o przeszłość
Fantazja w powietrzu

Nie wzdychała ani nie miała tajemnic
Leżała w złotych promieniach słońca
Nie naruszała harmonii
Ale ja zgubiłam drogę
Miała tęczowe oczy
Tęczowe oczy
Tęczowe oczy

Miłość powinna być prostą mieszanką
Szeptem na brzegu
Nie masz mądrych słów na swoją obronę
Prowadzą one donikąd

Nie wzdychała ani nie miała tajemnic
Leżała w złotych promieniach słońca
Nie naruszała harmonii
Ale ja zgubiłam drogę
Miała tęczowe oczy
Tęczowe oczy
Tęczowe oczy

Teraz letnie noce są chłodniejsze
Oni rozbili piękno
Wszystkie światła w jakiś sposób zamarły
Ale czy one kiedykolwiek istniały?

Nie wzdychała ani nie miała tajemnic
Leżała w złotych promieniach słońca
Nie naruszała harmonii
Ale ja zgubiłam drogę
Miała tęczowe oczy

Oni rozbili piękno

Leave a Reply

