Earache My Eye tłumaczenie tekstu

Mama mnie uderzyła

Próbując powiedzieć jak mam żyć

Ale ja jej nie słuchałem

Bo miałem głowę jak sito

Ojciec mnie wyrzucił

Bo nosiłem ciuchy mojej siostry

Przyłapał mnie w łazience

W parze rajstop

Sprawdź to!

Trener koszykówki

Wykopał mnie z drużyny

Bo ubierałem trampki na obcasach

I nosiłem się jak królowa

Świat zmierza do końca

Ale mnie to, kurwa, nie obchodzi

Potrzebuję limuzyny i pomarańczowych włosów

Sprawdź to!

Cóż, ludzie śmieją się ze mnie

Myślę, że to zabawne

Bo jestem wielką gwiazdą rocka, więc – PIERDOL SIĘ! PIERDOL SIĘ!

Leave a Reply

