Saint Of Me tłumaczenie tekstu piosenki

święty Paweł prześladowca,

Był okrutny i grzeszył

Jezus nawrócił go oślepiającym światłem

I wtedy rozpoczął swoje życie od nowa,

Powiedziałem tak

Powiedziałem tak

Augustyn wiedział co to pokusy,

Kochał kobiety, wino i pieśń

I wszystkie wyjątkowe przyjemności,

Związane z grzechem

Powiedziałem tak!

Powiedziałem tak!

Powiedziałem tak, o tak, o tak

ty nigdy nie uczynisz mnie świętym

o tak, o tak

ty nigdy nie uczynisz mnie świętym

o tak, o tak,

ty nigdy nie uczynisz mnie świętym

o tak, o tak,

ty nigdy nie uczynisz mnie świętym

Słyszę zbrodnie aniołów

Wycieram łzy spływające po jej policzkach,

Jan Chrzciciel był męczennikiem

ale on podsycił nienawiść heroda,

I Salome dała mu obietnicę

podaną na talerzu

Powiedziałem tak,

Powiedziałem tak,

Powiedziałem tak, o tak, o tak

ty nigdy nie uczynisz mnie świętym

o tak, o tak

ty nigdy nie uczynisz mnie świętym

o tak, o tak,

ty nigdy nie uczynisz mnie świętym

o tak, o tak,

ty nigdy nie uczynisz mnie świętym

Słyszę zbrodnie anioła

Wycieram łzy spływające po jej policzkach,

Wycieram anielskie zbrodnie,

Ty nigdy nie uczynisz mnie świętym,

Ty nigdy nie uczynisz mnie świętym

Leave a Reply

