Farba Urodzeni dla siebie

1.Zawsze czuję się bezpieczna,

Kiedy na mnie patrzysz .

Tak słodko spojrzeć w Twoje oczy,

Kiedy marzysz .

Jestem tu, jeden krok – nie zawracaj!

2.Są słowa lepsze, takie ciepłe, które dają wiarę.

Tak boisz się wszystkiego, co nadejdzie, tego, co nieznane.

Z Tobą być! Razem iść! Chcę na pewno – na pewno tak!

Ref:

Kto poskłada Twój świat, tak dokładnie jak ja?

Kto położy Cię spać delikatnie?

Z Tobą być! Razem iść! Chcę na pewno!

3.Tak łatwo zwątpić przecież – czemu jeszcze tu zostałeś?

Tak trudno zawsze czekać w nieskończoność – wiem, zaufałeś!

Bo Ty sam, tak beze mnie nie potrafisz – tak jak ja!

Ref:

Kto poskłada Twój świat, tak dokładnie jak ja?

Kto położy Cię spać delikatnie?

Z Tobą być! Razem iść! Chcę na pewno!

Leave a Reply

