Placebo The Ballad Of Melody Nelson tłumaczenie

Przyjaźń między mężczyzną a kobietą

Jest nie do pomyślenia

Ponieważ nie zawsze

Za bezpańskością stoją zwierzęta

To historia o Melody Nelson,

Nikt oprócz mnie nigdy

Nie trzymał jej w ramionach.

Pod jej kciukiem

Słońce razi jej oczy.

Oh, moja Melody, moja

Oh, moja Melody, moja

Nie miała nic poza miłością,

Biedna Melody Nelson.

W jej życiu nic nie było zrobione,

Ale jej dni już były policzone

– Policzone czternaście upadków,

Piętnaście wołań o pomoc.

Kochanym trygrysem była

Melody Nelson.

Ciągłym mruczeniem w słońcu,

Niebezpieczna niczym dziecko

Z bronią, postrzeliła mnie.

Oh, moja Melody, moja

Melody Nelson

Wciąż rani dla zabawy.

Można zaniemówić z zachwytu,

Być głuchym na dźwięki,

Na to, co sprawia, że upadasz

Upadasz

Upadasz

Leave a Reply

