Marshall Mathers tłumaczenie tekstu piosenki

Wiesz co, nie kumam tego

Rok temu byłem nikim

Teraz sprzedaję płyty

Teraz każdy chce być koło mnie

Jakbym był im coś winien

Co do cholery ode mnie chcecie?

Dziesięć milionów dolarów?

Wypieprzać stąd!

Ref.

Ja jestem…

Tylko Marshall Mathers…

Zwykły facet

i nie wiem

Skąd tyle szumu wokół mnie

Nikomu wcześniej nie zależało na mnie

Cały czas we mnie wątpili

Teraz każdy chce wydrzeć na mnie mordę

I robic sobie zdjęcia

Możecie mnie zobaczyć podczas joggingu

Albo jak będe spacerował

Możecie zobaczyc jak wyprowadzam do parku

martwego rotweilera

Z odrąbaną głową i kolczatką

Wrzeszcząc na niego bo sukinsyn

nie przestawał szczekać

Albo jak się wychylam przez okno

Z załadowaną strzelbą

Jeżdząc samochodem po dzielnicy

gdzie zastrzelili 2Paca

Szukając zabójców BIG’a

Śmiesznie ubranych

Niebiesko i czerwono jakbym nie widział

W czym rzecz

Dwulufowa strzelba, dwunastka większa

Niż Chris Wallace

Wkurzony, bo Biggie i Pac

Nie będą już z nami

Patrzymy na te tanie imitacje bogacące się na ich sławie

I zabierające kasę która powinna być

Ich jakby zamieniali portfele

I brak mi lejącego sie szmpana

I zegarków naręcznych

Siadam i patrzę

I tylko się wkurzam

I chodzę dookoła

Z pustą butelką Remmy Martin

Gadam bzdury jak jakis 26-letni

Chudzielec Cartman (cholera go)

Jestem przeciwko Backstreet i Ricky’emu Martinowi

To instynkt zabić N’Sync

Nie każcie mi zacząć

The pieprzone wieśniaki nie potrafią śpiewać

I te śmieci Britney

Czy ta suka jest opóźniona w rozwoju

Oddajcie moje szesnaście dolców

Widzę tylko cioty w gazetach

Jak się uśmiechają (hehe)

Co się stało z byciem dzikim

I gwałtownym

Co sie stało z dobrym, staroświeckim

rżnięciem i zabraniem butów, kurtki i kapelusza.

New kids on the block ciągną druta

Rzygam juz od boysbandów

Nie moge się doczekać

Aż złapię wszystkich tych pedałków w miejscu publicznym

Spodoba mi się to (hahaha)

Vanilla Ice nie lubi mnie (uh uh)

Powiedział jakieś bzdury o przełykaniu pogardy do mnie (yep)

I zafarbował sobie włosy jak ja (haha)

Pełno dzieciaków chce przeklinac jak ja

Biegaja i krzyczą “Mam to gdzieś, ugryź mnie w d…” (na na)

Chyba jestem tutaj żeby irytować świat

I zniszczyć twoje 4-letnie dziecko

No i żeby poadł strach na pedałków

Co piją piwo korzenne PEYDZIO

I mówią że sa śmieszni bo wyglądają dziwnie

Pedziowaty głupek i cichy gej

Chcą Detroit obok którego wszyscy mieszkacie

Nie bedę się bawić, wywale

Pieprzonych pedałków w pizdu

Zapytaj w jakim klubie byli i wymknęli się

Chyłkiem przez zaplecze kiedy nas zobaczyli

I dostali strzał z paintballa w bryke PLOW!

Popatrz jak wszyscy wydzierają mordę

A nie widac ich na milę

Na południe od 10-tej

I nie potrzebuje pomocy

Od D-12

Żeby załatwić

Dwie babki

I pogodzić się

Kiedy chciały mnie podrapać

Paznokciami Lee

Waski Odbyt… do cholery racja

Wąski Odbyt

Nie daję się w niego dymać jak wy dwa

Pieprzone pedały

Bo jestem

Po prostu Marshall Mathers

Nie jestem zapaśnikiem

Znokautuje was jak bedziecie o mnie gadać

Spotkajcie mnie na ulicy sam na sam

Jeśli, dupki, we mnie wątpicie

I jesli chcecie mi coś powiedzieć

Spróbujcie na co was stać

To dlatego że mnie kochacie

Tyle ode mnie oczekujecie

Ty mała suczko odczep się ode mnie

Pieprz sie Puffy

Dzięki tej blondynce

Co jest na topie

Ze swoją podupioną głową

Śpiewam pop

Podziemie zrobiło obrót

O 360 stopni

Te dzieciaki mnie nudzą i zachowują się

Jak wielkie cioty

Oh, właśnie zrobił coś z Missy

I myśli że jest zbyt ważny

żeby zrobic coś z MC Get Busy

Moja pieprzona matka pozwała mnie o 10 milionów

Musi chcieć dolca za każdą tabletke jaką ukradłem

Cholera, a jak myślicie, skąd mam ten nawyk

Musiałem tylko wejść do jej pokoju i podnieść materac

Czy ta suka to pani Riggs czy pani Mathers

Nieważne…. pedzio

Rozmawiamy o tym jak wymyśliłem swoja przeszłość

Jest tylko wystraszony żebym nie spuścił mu się w dupę

Więc powiedz mi, co ma robić koleś

Co zarabia miliony, i z każdym nowy pozew

Rodzina walczy i kłóci się

O to kto mnie zaprosi na kolację

Nagle okazuje się

Że mam z dziewięćdziesięciu kuzynów (hej, to ja)

Przyrodniego brata i siostrę którzy mnie nigdy nie widzieli

Ani nie zadzwonili

Dopóki nie zobaczyli mnie w TV

Teraz każdy jest taki szczęsliwy i dumny

W końcu wolno mi

Przekroczyc próg domu mojej dziewczyny (hej)

I w końcu, podchodzę do kiosku z gazetami

I kupuję szmatławca ze znakiem jedzenia

Ide na ostatnia stronę, szybko wertuję

I co widzę? Zdjęcie mojej wielkiej białej dupy!

Ok, pomoge wam trochę pojebańcy

Uh tutaj… podwójny XL, podwójny XL

Teraz wasz magazyn powinien sie nieźle sprzedawać

Och, kurwa, sam kupię parę sztuk

Ref.

Ja jestem…

Tylko Marshall Mathers…

Zwykły facet

i nie wiem

Skąd tyle szumu wokół mnie

Nikomu wcześniej nie zależało na mnie

Cały czas we mnie wątpili

Teraz każdy chce wydrzeć na mnie mordę

I robić sobie zdjęcia

Ref.

Ja jestem…

Tylko Marshall Mathers…

Zwykły facet

i nie wiem

Skąd tyle szumu wokół mnie

Nikomu wcześniej nie zależało na mnie

Cały czas we mnie wątpili

Teraz każdy chce wydrzeć na mnie mordę

I robić sobie zdjęcia

Leave a Reply

