Michael Jackson Ghosts tłumaczenie

Jakiś duch jest na dole w holu

Jakiś demon jest pod łóżkiem

Coś dziwnego jest w ścianach

Krew jest u góry na schodach

I unosi się przez pokój

I tam nic nie widze

I wiem że to jest prawda

Ponieważ teraz to jest na mnie

Nie rozumiem tego

Hej!

Nie rozumiem tego

Ał!

Jakieś stukanie w podłodze

Jakieś chrobotanie za drzwiami

Jakieś kołysanie na krześle

Ale nikt tam nie siedzi

Jakiś smród roznosi się wokół

Ale nikogo nie odnaleziono

I kaszel i ziewanie

Gdzieś nie spokojna dusza chodzi

Nie rozumiem tego

hej!

Nie rozumiem tego

Hej!

I kto dał tobie prawo by wstrząsać moją rodziną?

I kto dał tobie prawo by wstrząsać moim dzieckiem, ono potrzebuje mnie

I kto dał tobie prawo potrząsania moim rodzinnym drzewem?

Nóż wbijasz mi w plecy

Strzelasz do mnie strzałą!

Powiedz mi duchy są zawistne?

Zawistny duch

Jakieś stukanie w podłodze

Jakieś chrobotanie za drzwiami

Jakieś kołysanie na krześle

Ale nikt tam nie siedzi

Jakiś smród roznosi się wokół

Ale nikogo nie odnaleziono

I kaszel i ziewanie

Gdzieś nie spokojna dusza chodzi

Nie rozumiem tego

No,no!

Nie rozumiem tego

Twoje psy mnie niedorwą

Ał!

I kto dał tobie prawo straszenia mojej rodziny?

I kto dał tobie prawo straszenia mego dziecka, ono potrzebuje mnie

I kto dał tobie prawo potrząsania moim rodzinnym drzewem?

I kto dał tobie prawo niepokojenia, zobaczenia mnie?

I kto dał tobie prawo by wstrząsać moją rodziną?

I kto dał tobie prawo krzywdzenia mego dziecka, ono potrzebuje mnie

I kto dał tobie prawo potrząsania moim rodzinnym drzewem?

Nóż wbijasz mi w plecy

Powiedz mi duchy są zawistne?

Wysysający zawistny duch

Ał!

I kto dał tobie prawo by wstrząsać moją rodziną?

I kto dał tobie prawo by wstrząsać moim dzieckiem, ono potrzebuje mnie

I kto dał tobie prawo potrząsania moim rodzinnym drzewem?

I kto dał tobie prawo niepokojenia, zobaczenia mnie?

I kto dał tobie prawo krzywdzenia mojej rodziny?

I kto dał tobie prawo krzywdzenia mego dziecka, ono potrzebuje mnie

I kto dał tobie prawo potrząsania moim rodzinnym drzewem?

Nóż wbijasz mi w plecy

Strzelasz do mnie strzałą!

Powiedz mi duchy są zawistne

Zawistny duch Ghosts

Leave a Reply

