No Me Digas Que No (Ft. Wisin & Yandel) tłumaczenie tekstu piosenki

‘Nie mów mi, że nie’

Enriqe Iglesias
W (Eeee…) Yandel (Eeee…) (Eeee)

Nie nie nie
Nie rań bardziej mojego serca (Zostaw niepewność)
Nie mam siedmiu żyć jak kot lub złośliwość (Nie nie nie)
Nie jestem jak jakaś zabawka dla Twojej rozrywki (Taa)
Nie traktuj mnie jak dziecko, które nie ma gdzie się podziać

Nie mów mi, że nie, nie mów mi że nie
Chcę być z tobą, mimo że to zabronione.
Nie mów mi, że nie (Niee…)
Niech Twoje usta nie kłamią, wiem co czujesz
Nie mów mi, że nie,

Sam cię pytam Confianza (Yandel)
Czytaj dalej
Nie mów mi, że nie chcę naprawić sytuacji (Eeee…)
Rosnąc w twoim ogniu i namiętności (Taa)
Co to było za uczucie, gdy na mnie patrzyłaś (Eeee…)
Co to było za uczucie, gdy mnie dotykałaś (Eeee…)
Jeśli odejdziesz… Nie wiem co sprawia, że (Eee…)
Jesteś racją dla której zostanę tutaj.
Czekam na ciebie aż podejmiesz decyzję i przyjdziesz do mnie
(Jesteśmy spowrotem)

Nie mów mi, że nie, nie mów mi że nie
Chcę być z tobą, mimo że to zabronione.
Nie mów mi, że nie (Enrique Iglesias) (Niee…)
Nie mów żegnaj, nie mów żegnaj (Taa) (Niee…)
Niech Twoje usta nie kłamią, wiem co czujesz
Nie mów mi, że nie

„Rada”
Poczuj swoje serce (posłuchaj go)

Bez hałasu, blisko i cichutko chodź do mnie
Czy mogę być twoim narzeczonym, kochankiem lub przyjacielem
Patrzy na mnie a ja na nią wzdychając zmysłami
Kochamy się w łóżku i bicie serca przyspiesza.

Popatrz na mnie nie mów że nie (Eeee…)
Ta noc dopiero się zaczyna (Eeee…)
Nasz pokój na nas zaczeka (Eeee…) (Twoje sporzenie mówi mi, że chcesz)

Nie mów mi, że nie, Nie mów mi że nie
Chcę być z tobą mimo, że to zakazane
Nie mów mi, że nie (Niee…)
Nie mów żegnaj, nie mów żegnaj (Tylko ty i ja)
Niech twoje usta nie kłamią, wiem co czujesz
Nie mów mi, że nie (Jestem twój, a ty jesteś moja)

Nie mów mi, że nie; Nie mów mi, że nie, nie mów nie
Nie mów nie
Chcę być z tobą mimo, że to zakazane
Nie mów mi, że nie
Nie mów żegnaj, nie mów mi żegnaj, nie mów żegnaj
Niech Twoje usta nie kłamią, wiem co czujesz
Nie mów, że nie

Posłuchaj uważnie co zdecyduje Yandel:

Chcę byś mi ufała (Eeee…)
Chcę ci dać miłość (Taa)
Gdy na mnie patrzysz i mówisz że tak (a tak nie myślisz) (Eee…)
Oddając swe ciało bez dyskusji (Victor ‘’el Nasi”) (Eee…)
Chciałbym się cieszyć tobą
Noc dopiero się zaczyna
Szampan przybywa

Bawmy się dobrze, proszę (Eee…)

Leave a Reply

