Government Hooker tłumaczenie tekstu piosenki

Mogę być dobra
(Jeśli chcesz być zły)
Mogę być spoko
(Jeśli chcesz być wściekły)

Mogę być czymkolwiek
Będę wszystkim
Po prostu dotknij mnie kotku
(Nie chcę być smutna)

Tak długo, jak jestem twoją prostytutką
(Podnieś i obróć)
Tak długo, jak jestem twoją prostytutką
(Połóż ręce na ziemi)
Tak długo, jak jestem twoją prostytutką
(Podnieś i obróć)
Tak długo, jak jestem twoją prostytutką
(Zejdź!)

Prostytutka,
(Yeah, jesteś moją prostytutką)
Prostytutka,
(Rządowa prostytutka)
Prostytutka,
(Yeah, jesteś moją prostytutką)
Prostytutka,
(Rządowa prostytutka)

Będę piła swoje łzy tej nocy
Będę piła swoje łzy i płakała
Bo wiem, że mnie kochasz, kotku
Wiem, że mnie kochasz, kotku

Mogę być dziewczyną
(Chyba, że wolisz mężczyznę)
Mogę być seksem
(Chyba, że wolisz wstrzymać ręce)

Mogę być czymkolwiek
Mogę być wszystkim
Mogę być mamusią
(Chyba, że wolisz tatusia)

Tak długo, jak jestem twoją prostytutką
(Podnieś i obróć)
Tak długo, jak jestem twoją prostytutką
(Połóż ręce na ziemi)
Tak długo, jak jestem twoją prostytutką
(Podnieś i obróć)
Tak długo, jak jestem twoją prostytutką
(Zejdź!)

Prostytutka,
(Yeah, jesteś moją prosytutką)
Prostytutka,
(Rządowa prostytutka)
Prostytutka,
(Yeah, jesteś moją prostytutką)
Prostytutka,
(Rządowa prostytutka)

Połóż swoje ręce na mnie
John. F. Kennedy
Sprawię, że będziesz piszczeć
Tak długo, póki mi płacisz

Będę piła swoje łzy tej nocy
Będę piła swoje łzy i płakała
Bo wiem, że mnie kochasz, kotku
Wiem, że mnie kochasz, kotku

Prostytutka,
(Yeah, jesteś moją prosytutką)
Prostytutka,
(Rządowa prostytutka)
Prostytutka,
(Yeah, jesteś moją prosytutką)
Prostytutka,
(Rządowa prostytutka)

Mogę być dziewczyną
(Chyba, że wolisz mężczyznę)
Mogę być seksem
(Chyba, że wolisz wstrzymać ręce)

Mogę być czymkolwiek
Mogę być wszystkim
Mogę być mamusią
(Chyba, że wolisz tatusia)

Chcę je*** rządową prostytutkę
(Podnieś i obróć)
Przestań mnie je***, rządowa prostytutko
(Połóż ręce na ziemi)
Chcę je*** rządową prostytutkę
(Podnieś i obróć)
Przestań mnie je***, rządowa prostytutko
(Zejdź)
Tak

Leave a Reply

