Don’t Take Away My Heart tłumaczenie tekstu

Zeletryzuj moje serce, zelektryzuje moją duszę

Oh kochanie nie, nie trać kontroli

Zelektryzuj moją skórę, zelektryzuj mój mózg

Oh kochanie nie opuszczaj mnie ponownie

Nie ważne co robię, robię to tylko dla Ciebie

Miłość będzie ostatnia na zawsze

Jesteś częścią mnie, nie jestem ślepy żeby widzieć

Zostaniemy razem

Nie zabieraj mojego serca

Nie łam go i nie odchodź

Będę tutaj następny do Ciebie

Nie zabieraj mojego serca

Nie łam go i nie odchodź

Kiedy moje serce uderza, oh to prawda

Dlaczego obiecujesz, dlaczego obiecujesz miłość, nie mów że to jest koniec

Dlaczego obiecujesz, dlaczego obiecujesz miłość, ja będę twoją miłością

Zelektryzuj moje życie, zelektryzuj deszcz

Powiedz mi numer do nieba ponownie

Zelektryzuj moją noc, zelektryzuj mój czas

Jesteś zawsze w moich myślach

Dlaczego to robisz ? Ja tak Cię kocham, że nie mogę Cię puścić

Marzenia będą ostatnie na zawsze

Zobaczysz drogę wieczorem, światło mojego życia

Zostańmy razem

Ja zostanę, ja pójdę, oh moja kochana pozwól mi wiedzieć

Ja zginę, ja ukradnę, kochanie jeśli twoja miłość jest prawdziwa

Leave a Reply

