Tranquilize tłumaczenie piosenki

The Killers – uspokojony

Czas pokazuje ze żyje w swoim rodzinnym mieście

Dzwony bijące na ślub stają się spokojne

Naprawię to, kochanie nie mów tak dużo

Kochanie wie, lecz kochanie nie drażnij mnie

W parku możemy iść na spacer

Pogrążeni w ciemności lub możemy iść

żeglować na morzu

Zawsze tu, zawsze na czas

O mały włos, była to miłość czy było po prostu łatwo

Pieniądze mówią, gdy ludzie potrzebują butów i skarpet

Spokojnie chłopcy, myślę że ona mnie potrzebuje

Ja tylko piłem coś słodkiego

Nie potrzebuje politycznych procesów

Mam takie przeczucie że oni rozwalą drzwi

Mam takie przeczucie że oni wrócą po więcej

Sądziłem że straciłem rozum

Ale to ciągle do mnie dociera

I nie przestaje mnie ciągnąć na dno

Ciche refleksje zamieniają mój świat w kamień

Cierpliwe poprawianie zostawia nas samych

I czasem jestem mężczyzną podróżującym

Ale dzisiaj silnik zawiódł

Ciągle słyszę bawiące się dzieci

Kopnij samochód, kopnij puszkę, skacz i walnij kogoś

Ukradnij samochód i ???

Rock’n’ roll, candyland, boogeyman

Uciekaj i oddaj mi swoje tenisówki

Kwaśny deszcz, kiedy Abel spojrzał na Kaina

Zaczynamy płakać albo zawodzić

Spiesz się , z góry proszki na epidemie i dumę

To jest wstyd , mogliśmy iść żeglować

Ale niebiosa wiedzą

Niebiosa wiedzą wszystko

Uspokajają

Mam takie przeczucie że oni rozwalą drzwi

Mam takie przeczucie że oni wrócą po więcej

Sądziłem że straciłem rozum

Ale to ciągle do mnie dociera

I nie przestaje mnie ciągnąć na dno

Ciche refleksje zamieniają mój świat w kamień

Cierpliwe poprawa zostawi nas samych

I czasem jestem mężczyzną podróżującym

Ale dzisiaj silnik zawiódł

Ciągle słyszę bawiące się dzieci

Leniwi tancerze przychodzą do nas i zostają

Bo nie dbam o to gdzie byłaś

I nie dbam o to co widziałaś

Jesteśmy tymi którzy ciągle wierzą

I szukamy strony

W tej martwej książce nadziei

Gdzie sen może pomóc tobie stawić czoła

z krzakami i z bombami

aha, Spokojny

ps. dużo tu trudnych słów i ciężko w niektórych zdaniach złapać sens🙂

Leave a Reply

