ABBA Crazy World tłumaczenie

Obudziłem się razem z porannym słońcem

nie mogłem spać, więc pomyślałem,

że pójdę na spacer,

myślałem o tobie i mnie,

i poszedłem do twojego domu,

nie mogłem uwierzyć swoim oczom,

gdy zobaczyłem tego faceta zamykającego drzwi

czułem pustkę jak jeszcze nigdy dotąd

I zamykam oczy

dziewczyno, czy mnie zostawisz?

A potem zdaję sobie sprawę

To szalony świat

Gdy zniknął w swoim samochodzie

Byłem oszołomiony i nie wiedziałem, co zrobić

wszystko, o czym kiedykolwiek marzyłem

wszystko w moim życiu jest częścią ciebie

i po prostu nie mogłem ruszyć stóp

więc stałem tak na chodniku

a gdy przyszłaś, udawałaś, że nie wiesz, o co chodzi

I zamykam oczy

dziewczyno, czy mnie zostawisz?

A potem zdaję sobie sprawę

To szalony świat

Kochanie, jak mogłaś to zrobić

po prostu kłamałaś

a za moimi plecami spotykałaś się z innymi

Kochanie, jak mogłaś mi mówić,

że byłem tylko ja

Byłem głupi, wierząc ci

Byłem ślepy, ale teraz widzę

Wtedy Ty się uśmiechnęłaś i wzięłaś moją ręką

“jest coś”,powiedziałaś,”o czym możesz nie wiedzieć, jest paru mężczyzn w moim życiu i jednym z nich jest mój brat Joe. Długo go nie było, ale wrócił

i myślę, że zamierza zostać,

więc będziesz go często widywał,

ale zawsze jest taki miły”

I zamykam oczy,

Dziewczyno, nigdy mnie nie zostawiaj

A potem zdaję sobie sprawę

To szalony świat.

Leave a Reply

