Contagious tłumaczenie tekstu piosenki

Kiedy jesteś obok nie wiem, co mam robić

Nie przychodzi mi do głowy, by poczekać

By przejść na drugą stronę i zagadać

Bo nie wiem, co mam powiedzieć

Więc odchodzę po cichu

Wtedy zaczynam rozumieć

Co wprowadziłeś do mojego życia

Cholera, płaczę przez tego faceta

[Refren]

To takie zaraźliwe

Nie mogę się tego pozbyć z moich myśli

To takie zadziwiające

Dzięki tobie cały czas bujam w obłokach

Wszyscy mówią, że nie jesteś dla mnie dobry

Ale jestem zbyt blisko by zawrócić

Pokażę im, że nic nie wiedzą

Myślę, że zrozumiałeś to

Więc odchodzę po cichu

Wtedy zaczynam rozumieć

Co wprowadziłeś do mojego życia

Cholera, ten facet mnie rozśmiesza

[Refren]

Dam ci wszystko

Będę cię traktować tak jak trzeba

Ale daj mi szansę

Udowodnię, że mówię prawdę

Leave a Reply

