Dyers Eve tłumaczenie piosenki

Dyers Eve

Zababrany świat

Droga matko

Drogi ojcze

Czym jest właściwie to piekło,

Które mi stworzyliście

Wyznawca

Oszust

Dzień po dniu żyję uzależniony od was

Wtłaczacie we mnie czym jest dobro, a czym zło

Lecz skrywacie to co naprawdę nazywacie życiem

Droga matko

Drogi ojcze

Potępiacie każdą moją myśl

Kurator

Dyktator

Każdy mój ruch jest przez was ocenzurowany

Widzicie dzieci ale ich nie słyszycie

Niszczycie każdą inspirację

Niewinność

Została mi wydarta,

A wy nie zrobiliście nic aby mi pomóc

Zakratowana rzeczywistość

Żyję jak ślepiec

Droga matko

Drogi ojcze

Czas zamroził wszystko co miało być

Nic nie słyszę

Nic nie mówię

Nie potrafię nawet za siebie myśleć

Nie mam gwarancji, że to jest właśnie życie

Bądźcie przeklęci za to, że nie daliście mi szansy

Droga matko

Drogi ojcze

Podcięliście mi skrzydła zanim nauczyłem się latać

Niewinny

Milczący

Już wyrosłem z tych pieprzonych kołysanek

Ciągle powtarzaliście to samo zdanie

Czyń jak ci mówię, nie jak robię

Niewinność

Została mi wydarta

A wy nie zrobiliście nic aby mi pomóc

Zakratowana rzeczywistość

Żyję jak ślepiec

Bez was jestem jak w piekle

Nie potrafię sobie sam poradzić

Zaszokowany światem, który widzę

Proszę, ratujcie mnie, niewinną ofiarę

Droga matko

Drogi ojcze

Schowany w świecie, który urządziliście dla mnie

Duszę się

Krwawię

Rozgrzebuję rany, które nigdy się nie zagoją

Czuję do was nieśmiertelną pogardę

Żyjąc poza tym piekłem, które zawsze znaliście

Leave a Reply

