Paramore Franklin tłumaczenie

Kiedy dotrzemy do domu, tak naprawdę wcale nie będziemy w domu

Miejsce gdzie żyjemy nie jest miejscem, do którego należymy

Tęsknie za ludźmi, którymi byliśmy w mieście, które mogliśmy nazywać naszym własnym

Cofając się by uciec po tym, jak wszystko się zmieniło

Możesz przypomnieć mi czas, kiedy byliśmy pełni życia

(Wszystko się zmieniło)

Pamiętasz to? Pamiętasz to?

(Wszystko się zmieniło)

Możesz pomóc mi odsunąć na bok wszystko, co zostawiłem za sobą

(Wszystko się zmieniło)

Pamiętasz to? Pamiętasz to?

Więc stoimy tu i w zasadzie nikt nas nie zna

Nie przywyknę do tego

Nie przywyknę to bycia na wyjeździe

I powroty nie są takie same, jeśli nie zostajemy

Cofając się by uciec po tym, jak wszystko się zmieniło

Możesz przypomnieć mi czas, kiedy byliśmy pełni życia

(Wszystko się zmieniło)

Pamiętasz to? Pamiętasz to?

(Wszystko się zmieniło)

Możesz pomóc mi odsunąć na bok wszystko, co zostawiłem za sobą

(Wszystko się zmieniło)

Pamiętasz to? Pamiętasz to?

To zajmuje nasz czas

Zajmuje nasz czas

Zajmuje nasz czas

Zajmuje nasz czas

Wróćmy, nie możemy tak naprawdę wrócić

Zajmuje nasz czas

Wróćmy, nie możemy tak naprawdę wrócić

Zajmuje nasz czas

Wróćmy, nie możemy tak naprawdę wrócić

Bo przypominasz mi o czasie, kiedy byliśmy pełni życia

Pamiętasz to? Pamiętasz to?

Leave a Reply

