51st anniversary tłumaczenie tekstu

Przez pięćdziesiąt lat odkąd są małżeństwem
Nie mogą się doczekać na pięćdziesiąty pierwszy (rok).
aby zaszaleć, tak, zaszaleć
Przez 30 lat odkąd są małżeństwem
i teraz są starzy i szczęśliwi
i już osiedli, ha ha
Osiedli, tak
Prze z 20 lat odkąd są małżeństwem
I zrobili wszystko co mogli zrobić
ty wiesz że oni się dobrze bawili.

A teraz przychodzisz i chcesz o tym pogadać
‘Więc ty, ty powiedziałeś, że chcesz się żenić,
zmienie twoje zamiary
oh, muszę to zmienić
To była dobra strona kochanie
a teraz bedzie najlepsza
Przez 10 lat odkąd są małżeństwem
I tysiące dzieci szlajało sie bezdomne
Bo ich ammy były jędzami
Tatuś przebywał w melinie
A to nie wszystko,
Przez trzy lata odkąd są małżeństwem
Oni nie dogaduja sie tak dobrze,
są zmęczeni sobą
wiesz jak to jest
Ona ma następnego kochanka
Hah, ta sama stara historia
wiec teraz jestes siedemnastolatkiem
Biegasz naokoło i szlajasz się
i się dobrze bawisz
Życie dla ciebie dopiero się zaczeło, kochanie.

I w tedy przychodzisz i mówisz;
‘Więc ty, ty powiedziałeś, że chcesz się żenić,
Oh, kochanie nie denerwuj mnie,
nie jest to troszkę wstyd?
musisz tracić swój słaby mały móżdzek.
Ja nie jestem gotowy do małżeństwa.
Jestem jeszcze niegotowy.
Zmienie twoje zamiary.
Ooh, uważaj kochanie
Auh, nie jestem gotowy na związanie się
Nie jestem gotowy, nie jestem teraz gotowy
Pozwól mi żyć troszeczkę dłużej
Pozwól mi żyć, pozwól mi żyć troszeczkę dłużej
Więc moge skończyć gadać.
Pozwól mi wrócić do swojej okolicy.

Leave a Reply

