Czerwone Gitary Jeźdźcy zła

I. Jeźdźcy zła wnikają w noc,

I to jest ich świat,

Wierzą w chłód półmrocznych bram,

Ostrą stal i bat.

Jeźdźcy zła nie mają serc,

Tylko kot lub głaz,

Zniszczyć chcą romantyzm strun,

Barwe słów, i pieśń, i wiesz, i nas.

Ref.: Pokonać zło (pokonać zło),

Nadzieje wniść (nadzieje wniść),

Do przodu iść (do przodu iść),

Naprawde żyć (naprawde żyć).

Zacisnąć pięść (zacisnąć pięść),

Powstrzymać łzy (powstrzymać łzy),

Musimy dziś (musimy dziś),

I ja (i ja),

I ty (i my),

I my (i my),

I my.

I ja,

I ty,

I my.

Pokonam zło (pokonam zło),

Nadzieje wniść (nadzieje wniść),

Do przodu iść (do przodu iść),

Naprawde żyć (naprawde żyć).

Zacisnąć pięść (zacisnąć pięść),

Powstrzymać łzy (powstrzymać łzy),

Musimy dziś (musimy dziś),

I ja (i ja),

I ty (i ty),

I my (i my),

I my.

Leave a Reply

