Hard Knock Life (Ghetto Anthem) tłumaczenie piosenki

Artysta: Jay-Z

Tytuł: Ciężkie uliczne życie / Hard Knock Life

Album: Vol. 2… Hard Knock Life

[Jay-Z]

Sprawdźcie linię basową

To dla nas ciężkie uliczne życie

To dla nas ciężkie uliczne życie

Zamiast cukierków, robią nam psikusy*

Zamiast pocałunków, dostajemy kopy

To ciężkie uliczne życie

[Jay-Z]

Od bicia się na ulicach

Do prowadzenia jednych z najlepszych wozów, jakie Nowy Jork kiedykolwiek widział

Do rapowania jednych z najlepszych wersów, jakie rap kiedykolwiek słyszał

Od siedzenia na miejscówce z narkotykami i glockiem

Uciekania z miejsca morderstwa, znasz mnie dobrze

Od koszmarów pustej celi, to dla mnie piekło

Ale od kiedy czarnuchy mówią, że was opuściłem? Nigdy kurwa

Jestem z moimi uzbrojonymi czarnuchami, którzy puszczają kulki

A jeśli jesteś ze mną laleczko, potrę twoje cycki i inne różne rzeczy

Jestem ze szkoły ulicznych typów, nie możemy

Pozwolić ludziom z zewnątrz naruszać naszą dzielnicę, mam plan

Podzielmy świat na pół

Zaróbmy kasę i wyglądajmy naprawdę stylowo

Sączmy Cris i upijajmy się

Nieskończone flow jak pamięć o moim czarnuchu Biggiem, kochanie!

Wiesz, że przeszedłem przez piekło

Życie Shawna Cartera

Czarnucha tom 2, przygotujcie się czarnuchy

To dla nas ciężkie uliczne życie

To dla nas ciężkie uliczne życie

Zamiast cukierków, robią nam psikusy

Zamiast pocałunków, dostajemy kopy

To ciężkie uliczne życie

[Jay-Z]

Rapuję dla tych zjaranych, dla wszystkich czarnuchów

Zamkniętych w więzieniach, pilnujących domów

Żyjemy w ciężkich warunkach, nie przejmujemy, ale pożyczamy ulice

Równamy je z ziemią i możesz je mieć z powrotem, tatusiu

Rapuję dla niuń, które marzą, żeby nie musiały rozbierać się, żeby zarobić na naukę

Widzę twoje plany laleczko, wkładam swoje pieniądze w ryzykowne interesy

We wszystkich zarobionych ziomków, którzy urodzili się, by trzepać kasę

Teraz będę na górze obojętnie, czy będę występował czy nie

Byłem letni, teraz jestem gorący, spałem na wersalkach i składanych łóżkach

Teraz śpię na królewskim łożu, od maszynek do robienia pieniędzy do zielonych piątek

Widziałem kilogramy koki, mój mózg analizuje choroby życia

A potem zapisuję to

Jestem na luzie z fałszywymi, wszyscy raperzy mogą czuć, że jesteśmy ziomkami

Jestem taki zawsze, nie znacie mnie

Jestem na luzie, gdy moja sytuacja się nie poprawia

Chcę zamordować wszystko co się rusza, rozumiesz?

To dla nas ciężkie uliczne życie

To dla nas ciężkie uliczne życie

Zamiast cukierków, robią nam psikusy

Zamiast pocałunków, dostajemy kopy

To ciężkie uliczne życie

To dla nas ciężkie uliczne życie

To dla nas ciężkie uliczne życie

Zamiast cukierków, robią nam psikusy

Zamiast pocałunków, dostajemy kopy

To ciężkie uliczne życie

[Jay-Z]

Nie znam snu, muszę jeść, być na nogach

Mam dużo beefów, więc logicznie rzecz biorąc, poluję na moich wrogów

Uliczne życie wciąż jest we mnie i tak długo jak tu jestem

Będziesz pod naciskiem, żeby znaleźć drugiego rapera tak dobrego jak ja

Przepowiedziałem wam przyszłość na moim pierwszym kawałku i olaliście to

Nie doceniliście tego, póki nie wyszedł drugi

Więc zaadaptowałem do swoich potrzeb grę, skreśliłem wasze imiona

Postawiłem Jiggę na pierwszym miejscu, i bez przerwy wypuszczam albumy dla was, czarnuchy!

To dla nas ciężkie uliczne życie

To dla nas ciężkie uliczne życie

Zamiast cukierków, robią nam psikusy

Zamiast pocałunków, dostajemy kopy

To ciężkie uliczne życie

To dla nas ciężkie uliczne życie

To dla nas ciężkie uliczne życie

Zamiast cukierków, robią nam psikusy

Zamiast pocałunków, dostajemy kopy

To ciężkie uliczne życie

Leave a Reply

