Amazing tłumaczenie tekstu piosenki

Zadziwiające

zatrzymałem tego dobrego na zewnątrz

i wpuściłem tego złego do środka

miałem anioła miłosierdzia

który widział mnie przez wszystkie moje grzechy

były czasy w moim zyciu

kiedy wariowałem

próbowałem wytrzymac ból

kiedy ztraciłem uchwyt

i uderzyłem w podłoge

myślałem ze odejde,

ale nie mogłem przejsc przez dzwi

byłem już taki zmeczony

tym zyciem w kłamstwie

życzyłem sobie żebym umarł

to jest zadziwiające

kiedy z mrugnieciem oka nagle zobaczysz światło

to jest zadziwiające kiedy nadejdzie moment

kiedy wiesz ze wszytsko będzie w porzadku

to jest zadziwiające

i mówie modlitwe za zdesperowane serca dziś w nocy

jeden ostatni strzał jest ciągłymi wakacjami

i jak wysoko możesz latac ze złamanymi skrzydłami

zycie jest podróżą nie przeznaczeniem

i po prostu nie mogę powiedziec co przyniesie jutro

musisz się nauczyć raczkować

zanim nauczysz się chodzić

ale ja nie mogłem słuchać tych słusznych rozmów

byłem na ulicy

i tylko próbowałem przetrwać

to jest zadziwiające

kiedy z mrugnieciem oka nagle zobaczysz światło

to jest zadziwiające kiedy nadejdzie moment

kiedy wiesz ze wszytsko będzie w porzadku

to jest zadziwiające

i mówie modlitwe za zdesperowane serca dziś w nocy

Leave a Reply

